За мен

Моята снимка
Здравейте, аз съм Деси, студентка по журналистика, трета година в НБУ. Това е моят блог, чрез който ще споделям личните си писания, произведения, впечатления и терзания, за всичко,което ме вълнува, впечатлява, натъжава и ...абе всичко, за което се сетя! Have fun ;)))

сряда, 18 май 2011 г.

Лудост - D`Angel

Очите, мокри от сълзи
виждат само теб и твоите
удари, нанасяни върху мен.
Сърцето, изтръгнато и
захвърлено някъде там,
вече не бие.
Умът, изгубил се
по пътя на любовта.
Любов, която прилича
повече на лудост.
Лудост, която ме кара
да изкрещя.
Болеше ли те,
когато го правеше?
Поне малко?
Болеше ли?
Колкото повече те намразвам,
толкова повече те заобичвам.
Колкото по-голяма е болката,
толкова по-силно е желанието
да се върна.
Да се върна и да
получа от същото,
само, че повече,
по-силно и по-дълго.
Кажи ми, че си влюбен,
така както аз,
кажи, че ме мразиш.
Аз знам, че това означава,
че ме обичаш.
Знам го!

Няма коментари:

Публикуване на коментар