За мен

Моята снимка
Здравейте, аз съм Деси, студентка по журналистика, трета година в НБУ. Това е моят блог, чрез който ще споделям личните си писания, произведения, впечатления и терзания, за всичко,което ме вълнува, впечатлява, натъжава и ...абе всичко, за което се сетя! Have fun ;)))

сряда, 18 май 2011 г.

Ще си отида - D`Angel

И аз ще си отида,
когато завали,
измокрена и уморена ,
от сълзи и моята любов.
И аз ще си отида,
когато ти ме спираш,
когато ти не искаш,
когато ти ме заобичаш.
Ще си отида,
а ти ще чакаш мен,
да дойда,
да се върна,
да те прегърна и да те целуна.
Аз няма да се върна,
а ти ще чакаш любими.
И ще ме обичаш,
така, както никога,
така, както винаги,
така, както аз винаги съм искала,
и така, както никога не съм получила.

23:55
25.06.2010г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар