За мен

Моята снимка
Здравейте, аз съм Деси, студентка по журналистика, трета година в НБУ. Това е моят блог, чрез който ще споделям личните си писания, произведения, впечатления и терзания, за всичко,което ме вълнува, впечатлява, натъжава и ...абе всичко, за което се сетя! Have fun ;)))

сряда, 18 май 2011 г.

А можеше да бъда само твоя - D`Angel

А можеше да бъда само твоя.
Но ти не пожела.
Само твоя и ничия друга.
Но ти никога не пожела.

Любовта ни е трудна,
И недостатъчна.
Но тя е силна
И истинска.
Любовта ни е от време на време,
През месец или два.
Но нея я има.
Има я и винаги ще я има.
Някъде там, през месец Май,
Тя ще ни чака на терасата.
Аз ще бъда твоя,
И ти ще бъдеш мой.
Ще бъдем заедно,
И ще бъде хубаво.

Но времето ни за любов изтича.
В чакането да те видя
И живота ми бавно си отива.
Единственото на което се надявам
Е времето.
Пясъкът в часовника да не свърши.
А с него и нашата любов
Да си отиде.

А можеше да бъда само твоя.
Но ти не пожела.
Само твоя и ничия друга.
Но ти никога не пожела.


29.04.10г
14:28ч.

Няма коментари:

Публикуване на коментар